La tu feliç

I sé que no em sents, però no vull deixar de parlar-te.

I sé que no em veus, però no vull deixar de somriure quan t'imagino.

I sé que no hi ets, però jo et sento.

I no, no crec en Déu. I no, no vull deixar de fer res del que faig quan penso amb tu. Saps que et sento més que mai? Et sento rient i dient-me " Estàs com una cabra" amb cada nou repte que em proposo. Et sento recitant quan entro a casa teva la lliçó. Et veig quan les veig a elles i sé que elles et veuen quan em veuen a mi. Puc saber que estaries orgullosa de mi per coses que he aconseguit aquest any indescriptible. Et puc veure feliç. Feliç amb ell, feliç per mi, feliça amb tu. 

L'energia i vitalitat de les últimes setmanes, entendre que la vida era més que estudiar i prou. Tu essent la millor en tot. Tu eufòrica, tu feliç. Reviso la conversa del whatsapp amb tu i em quedo amb tot. Amb tots els anys que hem sigut família, amb tots els que hem sigut amigues. Em quedo amb tot però sobretot, i això m'ajuda molt, amb la tu dels últims dies. La tu estimant-se i cuidant-se. La tu eufòrica, la tu feliç.

Et vaig dir que no li tindria por a la vida, i no li tinc. Seguim fent pinya, seguim cuidant-nos.

T'estimo i t'enyoro.

La teva cunyi.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dia Internacional de la Dansa quan tot torna a fer pujada

Els trenta i TU

No li tindré por a la vida